dilluns, de març 19, 2007

Repàs de càlcul de volums (2nESO)

Per a l'examen de càlcul de volums podeu practicar amb les figures d'aquest exercici. Les solucions són al final de la pàgina (espero no haver-me equivocat!).

A veure si us és útil per fer una darrera pràctica abans de l'important examen de dimecres.

Recordeu que el mateix dia de l'examen heu de lliurar el dossier.

[dia 22 de març (dia mundial de l'aigua): l'aigua sobrant dels gots de dinar, sopar, ... es pot acumular en una ampolla o garrafeta a la cuina i és aigua perfectament vàlida per regar plantes, netejar fruita, etc ... ]

sigue's ecoactiu !!! ... sigue's ecoactiva!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Joan! Tinc un problema i es que quan entro a la pagina de exercicis no em surt res em surt un dibuix petito adalt a l'esquerra. Que puc fer? Esque m'agradaria fer l'exercici...

Anònim ha dit...

Joan le ami me surt una cosa que diu obri guardar o cancelar li he donat a obri e em surt motes lletres i numeros i no senten res.
Que puc fe?