dilluns, de març 05, 2007

Premis Power Point (2nESO)

S'acosta el final de curs i s'hauran de posar notes globals de cada matèria. Vols millorar la teva nota de ciències?. No has fet un bon curs i t'aniria bé poder fer un treball que sumi a la suficiència?.

He pensat que els P.P.P. podrien ser un invent. Només cal que, de forma individual, et plantegis fer una presentació en Power Point d'un dels següents temes:
  • Classificació de les roques
  • El moviment
  • Les forces
  • Les fonts d'energia
  • El so i la llum
i el presentis abans del 15 de maig.

Si hi estàs interessat o interessada caldrà que t'inscriguis afegint a aquesta entrada un comentari on deixis el teu nom i el tema que has escollit. Data límit d'inscripció: divendres 16 de març.

La feina no és petita però, si està ben feta, tindrà un premi no petit. Ànims a tots! ... i a totes!.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA! Jo faré el de la CLASSIFICACIÓ DE LES ROQUES, per així enrecordarmen del tema i treure mes nota

Anònim ha dit...

hola a tots soc la elena ho veig molt bé nuria que facis això

Anònim ha dit...

ola jo m'hi apunto perque crec que m'aniria ve pujar la nota el fare sobre les fonts d'energia.

Anònim ha dit...

faig el power point de el sol i la llum perque em sembla un tema muy interesant.

Anònim ha dit...

jo fare el de les fonts d'energia