divendres, de novembre 09, 2007

Ecoactius

Estàs disposat o disposada a tenir una posició activa a favor del medi ambient?.

Estàs disposat o disposada a no deixar per als altres la responsabilitat de treballar per un món més sostenible?.

Si és que si ... afegeix-te a ... LA LLISTA ... Només has d'afegir el teu nom i un petit comentari que expliqui "al món" per què ho consideres important.

Qualsevol que de vosaltres que sigui capaç de seguir alguns d'aquests consells (i n'hi ha un munt que són molt fàcils de seguir!) és una persona ecoactiva.

AJUDA'NS A FER LA LLISTA MÉS GRAN!

61 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'hi apunto perquè és un acte de justícia amb el món (que tant ens dóna!) procurar estalviar-li qualsevol violència innecessària.

Anònim ha dit...

Hoy he decidido sumarme al colectivo de estudiantes ecoactivos por dos motivos. Uno es que llevo muchos años en Greenpeace luchando por un planeta que sea verde y que esté en paz . El segundo motivo es que iniciativas como esta me permiten ser optimista en el futuro ya que cada vez somos más luchando por un planeta limpio y en el que todos vivamos en paz.

Aunque pueda sorprender, a pesar de que hace tiempo que acabe los
estudios "formales" no hay día que no tenga que dedicar algo o mucho
tiempo a estudiar diversos temas relacionados con el medio ambiente y la paz. Es por ello que me considero un estudiante ecoactivo como vosotros.

El mundo es tan complejo que nunca acabas de saber todo lo necesario
para conocerlo.

Ánimo y suerte.

Mario Rodríguez Vargas
Director de Campañas Greenpeace España

Anònim ha dit...

Pues m'hi apunto perque creec que val la pena lluitar per aquest món que es de tots... i perqué m'agrada

Anònim ha dit...

yo tambe m' apunto ya es l'hora de que yo fasi alguna cosa per el medi ambient

Anònim ha dit...

m'apunto perquè crec que és molt ineresant i vull ajudar al medi ambient

Anònim ha dit...

M'apunto perquè m'interesa molt aquesta idea i crec què és important.

Anònim ha dit...

YO TAMBIEN ME APUNTO,CREO QUE ES UNA PROPUESTA INTERESANTE.CREO QUE HAY QUE CUIDAR ESTE MUNDO PARA EL DIA DE MAÑANA NUESTROS HIJOS.

Anònim ha dit...

Jo m'hi apuntu perquè crec que això és una bona iniciativa per tenir un món millor que ara!!!!

Anònim ha dit...

jo m'hi apunto perque crec que el nostres fills es mereixen un mon digne on viure no rodejats de contaminacio.

Anònim ha dit...

yo rambe m'hi apunto per que vui colaborar amb aquesta activitat que hauria de ser de tots

Anònim ha dit...

jo m'hi apunto,encara que sigem poca gent.tenim que netejar el nostre mon al cap iala fi es com si fos la nostra casa,es on vivim...
= Que netegem la nostre casa,tenim que netejar el nostre mon no?
no es numes per susaltres si no tambe per els que vindran...
TOT AIXO NO ES PER UN MATEIX SINO PER ELS DEMES

Anònim ha dit...

Yo tambe m'apunto. Ja es hora de cuidar el medi ambient.
Nem a cuidar el medi ambient!!!!!

Anònim ha dit...

Em sembla una idea fantàstica la de poder compartir amb tots vosaltres un "eco" objectiu. De fet, no momés un, si no molts. Col·laborar per aconseguir un món millor, més net i lliure on poder conviure tots amb companyonia.Un IES més net, més nostre, més agradable on poder compartir moments amb els nostres companys.
En definitiva vull sumar-me a vosaltres per aconseguir millorar, malgrat sigui només un xic, els espais de convivència de tothom.
Endavant!! Compteu amb mi!!

Dimarts 13 de març de 2007

Anònim ha dit...

jo vull ser ecoactiva perquè si no cuidem la natura quan siguem grans serà una merdeta viure en aquest planeta.

Anònim ha dit...

Jo m'apunto!! a de ser bonic això de cuidar el medi ambient i respectar-lo. Espero que aquest grup es faci més gran i arribem lluny. Petons!!

Anònim ha dit...

Yo m'apunto perque tenim que cuida el nostra planeta

Anònim ha dit...

Hola!!!jo m'hi apunto perque crec que aquest projecte es molt interesant i perque crec que tots ens m'ereixem un mon millor. Crec que en aquest projecte tindria que entrar molta més gent fins que arribesim a ser molts més. Kiss!

Anònim ha dit...

Jo m'apunto perque apart de que m'agradaria fer algunacosa pel medi ambient,m'agradaria que els demes al veure aixo s'apuntesin per fer d'aquest mon de contaminació alguna cosa millor.

Anònim ha dit...

jo m'hi apunto perque al futur sera imposible viure en un mon brut, per aixo hem de fer alguna cosa ajudant al medi ambient, fer petites coses que conten molt.

Anònim ha dit...

Jo em fico en aquest ''grupillu'' perque crec que aixo no hauria de ser una cosa voluntaria sinó que crec que tot hauríem de ser eco - actius.
Psdt:
I per les enganxineeeees!!!!!!!
jejeje XDXDXDXDXDXD

Anònim ha dit...

jo m´apunto per que ja tenim que ajudar l´ambient i la natura.

Anònim ha dit...

Jo m'hi apunto perque magrada el tema del medi ambient i crec que podem fer moltes coses per que el futur sigui mes net

Anònim ha dit...

Yo me apuntat perque em de respectar la naturalesa i els animals.

Anònim ha dit...

yo m'apunto eco actiu perque vui mijoras el medi anbient...

Anònim ha dit...

jo mi apunto perque jo crec que tenim que fer alguna cosa per el mon y per els nostres fills tinguin un mon millor,si faig alguna cosa per el mon en sentire millo.

Anònim ha dit...

jo m'hi apunto perque crec que este que fer alguna cosa per el nostre mon aixi tots o consegirem de en mica , en mica ...

Anònim ha dit...

Jo crec que tenim que procura de gasta poca aigua a la nostra casa , a l´escola i a tota reu que hi hagi aigua.

Anònim ha dit...

penso que hem de ser eco actius perque hem de conservar la natura,els animals...

Anònim ha dit...

jo me apunto perque vull que sigui un món millor per tots els essers vius

Anònim ha dit...

mi apunto perque visc al costat dun bosc i magrada escoltar els ocells cada mati i seria una llastima que talesin el bosc per fer vivendes

Anònim ha dit...

jo m'apuntu perke la natura ens hu a donat tot i nosaltres li em de donar ls gracias.
pero nosaltres li dopnem ls gracias destruin i akesta n es manera.
la manera es no gastar tanta d'aigua ni electricitat etc..

Anònim ha dit...

tenemos k aprender a salvar el planeta in no destruir

Anònim ha dit...

jo tambe mi apunto crec que esta molt be

Anònim ha dit...

m'apunto perque vui qüidar el medi ambient.

Anònim ha dit...

M'hi apunto perquè m'agrada molt la muntanya i la natura, i ens l'estem carregant! :(

Pol

Anònim ha dit...

M'apunto perque m'agrada molt els animals i perque si no fem res s'anirà tot a la merda.

Anònim ha dit...

m'apunto perque crec que la idea que s'esta fent es molt raonable i m'agradaria participar


Bernard Creu de barbara

Anònim ha dit...

Hola sóc l'Óscar.
M'apunto a la llista de eco actius perque si seguim així al món no es podrà viure dins de pocs anys i s'ha de cuidar el medi ambient. Adeu

Anònim ha dit...

Hola sóc la Isamar de primer D

i magrada molt la natura i també magradaria que dintre d'uns any encara estigui perque tothom la pugi disfrutar

A mi em sabria molt greu que la natura desapareceix per aixó m'apunto a la llista de eco actius i també penso com l¡oscar i com tot el que posa el comentaris

si sequim aixi dintre duns anys ja no hi haura natura


adeuu!!

att;isamar 1er D

Anònim ha dit...

Hola soc la Nuria de 1r E.

Em vull fer eco-activa, en ma casa sempre estic tancant la llum i l'aigua quan no s'utilitzen. Llavors ami m'agrada saber que estic fent algu bo pel medi ambient.

PD ( anava a posar Nuria martínez, pero veig que man tret el puestu jeje adeu)

Anònim ha dit...

hola, soy Eric de 1D

yo me apunto porque me parece una iniciatiba muy interesante

Anònim ha dit...

Hola soc la noelia muñoz del 1D:

hi hem vull fer ecoactiva perque m'agrada cuidar el medi.

Anònim ha dit...

Hola, sòc l'alba:

Hem proposo fer-me ecoactiva per millorar el nostre entorn.
També uns dels meus jobbies es anar a caminar a la muntanya i no m'agrada veure-ho tot brut.

salutacions:

Alba.

Anònim ha dit...

Jo hem proposo ferme ecoactiva per a ajudar a millorar el nostre entorn.
No m'agrada veure la muntanya plena d'escombraries.

Anònim ha dit...

hola sóc l'Antonio vull que el món estigui net i en bon estat perqué dintre de poc nosaltres serem gran i necessitem un pis net i en bon estat

Anònim ha dit...

Hola soc l'Àlvar i vull apuntarme perque el mon estigui net per nosaltres i pels que vagin darrera nostre.

Anònim ha dit...

hola soc la Jackeline de 1r A i vull apuntarme per a que tinguem un món millor i mes net.

Anònim ha dit...

Hola!!
Soc la Noemi de 1rA i vull apuntarme per q quan nosaltres siguem grans poguesim gaudir d'un mon verd.

Anònim ha dit...

Hola
Sóc la Christina de 1rE m'agradaria apuntarme perqué el món sigui millor.

Anònim ha dit...

Ahir vaig veure a les notícies que dins de poc temps el mont doncs s' aniria a "PIQUE" per culpa de les deixalles que deixem pels carrers...

per això em vull apuntar per un món més macú, més net...

no vull que els meus net, o fills es traguin els mals, la bruticia... que deixem ara...


Dins de poc ens quedarem sense aigua, vegetació...

per això he decidit apuntar-me a ECOACTIUS i ja li dire als meus pares perquè s'apuntin...!!

Per un món net!!

att; Carme Jurado 1rD

Anònim ha dit...

HOLA SOC L'ÁLEX DE 1eD M´HAGRADARIA APUNTAR-ME A LA LLISTA DE ECOACTIUS FINS AVIAT O UN COMIAT COM VULGUIS DIR ADEUUU!!!!!!!!

Anònim ha dit...

HOLA, SÓC LA LAURA VENTURA DEL 1-D
JO VOLDRIA APUNTAR-ME A AQUESTA LLISTA PERQUÈ AQUEST TEMA DELS ECOACTIUS EM SEMBLA MOLT BÉ PERQUE M'AGRADA CUIDAR LA NATURA



BUENO



ADEU!!!



ATT;LAURA VENTURA

Anònim ha dit...

HOLA, SÓC LA LAURA CHAMORRO DEL 1-D
M'AGRADARIA APUNTAR-ME PERQUÈ SI NO QUIDEM EL MEDI AMBIENT NO VIURIEM I QUAN TINGUEM UNA CERTA EDAD Y TINGUEM COTXE DONCS NO CONTAMINAR I ESTAR PEL MEDI AMBIENT
SI NOSALTRES NO HO CUIDEM EL QUE PASARA ES QUE NO TINDRIEM MON
BE DW

Anònim ha dit...

HOLA SÓC LA MARINA DEL 1-D I EM VULL APUNTAR A LA LLISTA PERQUÈ VULL AJUDAR EL MEDI AMBIENT

Anònim ha dit...

HOLA SÓC LA JENNY GALINSOGA DEL 1-D
I EM VULL APUNTAR A AQUESTA LLISTA PERQUÈ M'AGRADEN MOLTS EL ANIMALS I LA NATURA I NO VOLDRIA BEURE COM UN DIA S'ACAVA

BE

DEW

!!

Anònim ha dit...

ola soc la fani de 1a i em vull apuntar a aquesta llista perque estic farta d' anar al bosc i veure tot ple de deixalles!


adeu

Ana Belen- 1rA ha dit...

Hola m'agradaria apuntarme en aquesta llista perque ho veig molt bé per el medi.

Anònim ha dit...

Ana de 1A
Jo em voi apuntar perque en el nostre món te que viure amb una naturaleza sense contaminacó. Perque cuant siguem grans tots el joves no volem veure el nostre món tan contaminat!!!
O aixó crec yo

Anònim ha dit...

Hola s�c l'Andreu S�nchez Cam� de 1rA. M'agrada molt la narura i per aix� m'hi apunto.

Anònim ha dit...

Hola sóc la Nora de 1rE.
M'agradaria fer-me ecoactiva, ja que m'interesa molt el tema de respectar la natura, reciclar, no llençar deixalles al bosc, etc...
Per cert, el dijous vaig fer la apagada.
Adeu i fins una altra.

Anònim ha dit...

¡¡¡Hola Joan!!Soc el Dani Miñana em vull apuntar en aquesta llista per cuidar la natura.


Bones vacances i fins un altre


Dani Miñana Cruz