divendres, d’agost 24, 2007

Exalumnes !!! (quina paraula més lletja!)

Hola nois i noies ...

vosaltres heu estat l'autèntic motor d'aquesta experiència que s'anomena Utilitats Euclides: heu participat dels problemes, heu consultat l'agenda, us heu fet ecoactius -com n'és d'important això!-, heu fet consultes, ...

Ara tindreu altres professors i, per què no?, potser altres entorns virtuals per treballar.

Però, si voleu, aquí hi continuareu tenint un espai ... proposeu un nom (exalumnes queda molt lleig) i us prometo que hi continuareu trobant coses que us puguin interessar ... incloent el professor Charles Montgomery Burns per resoldre dubtes.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

si!! comença a sonar malament aixó de exalumnes!!!

ja que som una mica experts ja en aixó... perque no el nom d'EXPERTS?

jejeje es una mica llegt però ara no tinc un altre nom al cap...

segur que seguirem passant per aquí com feiem l'any passat!



moltes gracies per fer aquets dos anys inolvidables!!!



;;Jessica

Anònim ha dit...

Seguint amb la teva idea ... jo proposaria ... més que experts ... experimentats (sona més prudent no?)

Anònim ha dit...

Hola! Espero que vagi bé la segona edició de Utilitats Euclides :D i espero que els de primer s'apuntin a la llista d'ecoactius, perque així cada cop serem més!

Com diu la Jessica ens anirem pasant de mica en mica.

I per altra vanda, un nom... ara mateix no sem acudeix cap. Quan tingui alguna idea ya m'hi pasaré i també seguiré pasant per la "zona ecoactiva" =)


Petons!


NuRiA*

Anònim ha dit...

joan! dons aquest nom m'agrada mes que el que vaig dir jo...

com veus alguns pasem de tan en quant per veure si poses alguna cosa dels ecoactius o premi al mes rapid o coses d'aquestes,...

jejeje

molts petons!!!


;;JeSsIcA*